:l

hejhej.idag på morgonen så träffade jag alex farsa , jag gick bah där på väg mot skolan så bah sa han  typ äre amanda och så tittade jag upp . sen började vi snacka lite  , om alex typ va schyst mot mej . jag bah : ja ?   jag va ironisk jag pallade inte säga jag orkar inte tjafsa på morgonen jag va fett  trött jag orkar fan inte snacka ens men gjorde de endå? :S hahah '  och senare när vi skulle äta typ några minuter innan lunchen , så såg vi johnny och hans mamma komma til skolan . blabla i allafall så började vi snacka lite jag och alex . :) men jag fick typ veta ifrån thor & mehmet att han hade skolkat igår . att han satt vid datan hela dan ? ;S skit it . i allafall så , sitter jag i soffan är inne på msn kan inte komma in på pea den fuckar sidan så man inte kan komma in vafan , en gång så kunde man inte komma in på sida för det stog typ att det hade hänt nåt skit jag vet inte vafan det va? :S men jag ska byta skola förresten vet inte vilken det kommer bli ? mina lärare och min mamma typ håller på att kolla upp en skola . hoppas jag får gå i sjöstadsskolan . den verkar fett bra och allt min kompis amalia går där . jag snackade med henne  för några veckor sen typ . eller nåt . och hon sa typ att den skolan va toppen  , glömt va hon sa ? :A  men skriver imorgon . kanske ikväll vi får se om jag orkar . puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0