hemåt.

hejhej . vaknade för en stund sen. :) i allafall så ska vi åka hemåt til stockholm idag § asså jag tycker att det va sådär här i örebro . bara för mamma blev bah sur hela tiden !? ;S asså bara för att jag ville åka hem så blev hon sur och blabla . men shit it . men snart så ska vi äta lunch jag kommer inte äta något för jag pallar inte äta , jag åt precis frukost :O 
så var det om jag inte skulle följt med så skulle jag åkt på kollot . jag ville ta lite lugnt med kollot för jag har åkt bort varje helg sen vi var i åre. efter åre så åkte jag på kollot . sen örebro . jag kommer inte palla åka bort  , jag måste ta det lugnt annars så kommer det gå åt helvete , svär asså . vi kommer komma hem typ 2 eller typ 3 vet inte . och jag och kevin ska kanske träffas idag vi får se om jag orkar ,  vi ska bestämma något när jag kommer hem . :D när jag kommer hem så laddar jag upp bilder på ställen här i örebro och andra saker. och igår så snackade jag med valle . jag sa att jag inte ville va kvar hemma hos christers systers familj längre och christers syster va schyst . shit it  i allafall så hennes man va fett läskig asså jag ville fan bah bort därifrån så fort som fan!? asså han bah tittade på mej hela jävla tiden jag bah tänkte asså nu måste jag gå bort nånstans . han va fett läskig. ! i allafall så skriver jag ikväll om jag orkar , puss&kram eran mandapanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0