"

hejhej. alla bloggläsare , kom hem för en stund sen ifrån skolan. :) i allafall på skolan idag så gick jag in på mais blogg och många andra bloggar . men idag så ska jag ringa kevin för jag kan typ inte på fredag eller jag vet inte för emma min kompis . jag och hon ska typ gå på grönan då och jag måste säga til honom att vi kan göra nåt idag ahah . jag ljög för honom vet inte vafr jag gjorde det?   ;S men hoppas han logga msn . så jag  får säga det för jag har inga pengar på mobilen , det är fett cp först så har jag comviq kompis sen så skickar comviq ett sms att jag har bytt til comviq bara? ;S  asså fett cp min mobil e asså!? :S i allafall så gör jag inge just nu bara inne på pea@ , ska logga msn snart om min dator funkar den fuckar just nu . men skriver imorgon eller ikväll puss&kram <3 

Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: hej, hehe tack tack ;)

använder nt pea så mkt men det är KML@

ska se om jag kan fixa samma bakgrund ngn dag ;)

skicka ett gb & skriv att det e du så jag vet det, i pea asso. kram

2009-05-04 @ 19:29:51
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0