:/

hejhej, glömde att skriva . jag kunde inte skriva när jag åkte til örebro . så det va därför men sen har jag haft det cp med datorerna för nätet bara kopplar bort. ? ;S det är fett cp asså . men i alla fall så när jag kommer hem imorgon så laddar jag upp bilder på slottet i örebro och lite andra bilder . haha :) men skriver imorgon när jag kommer hem, vet inte när jag kommer hem men om det blir försent så skriver jag kanske om jag orkar och jag och kevin kanske skulle göra något imorgon när jag kommer hem typ . måste prata med honom idag och bestämma ,. kevin är fett snäll och när jag var där i onsdag eller tisdag minns inte i alla fall så bjöd han mej på godis . fett snällt av honom, han är en såndär kille som är positiv hela tiden ibland. hahaha :D men skriver imorgon eller på måndag. puss&kram  eran mandapanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0