så långt

hejhej. idag så har vi spelat fotboll mot hägersten. vi förlårade , för den där jävla unge mehmet förstörde allt för oss. han la sig ner och lekte med gräset medans vi spelade fotboll. ?! ;S  och påvägen dit så dampade kevin asså min kompis i skolan . på mehmet för han hållde på att sjunga en sång med david läraren. och sen ba springer kevin och slår mehmet rakt på ögat nästan smällen kom precis under ögat på mehmet han får fan skylla sig själv vafan. om han ska hålla på såhär en månad til så blir det inte roligt för honom  kommer ge han en smäll på käften vafan  han är så jävla fittig av sig. vi förlårade fotbollen med 6-4 vafan mehmet är så jävla dum i huvudet , asså påriktigt och den som gjorde målet förra året så vi vann mot dom va alex han gjorde 4 eller 3 mål på racken det va fan tur asså . och fucking underbart för jag trodde att vi skulle  förlåra som vi gjorde nu :/ men skit it det nu jag orkar inte prata om det här mer. och jag och kevin kanske skulle träffas idag lite senare han skulle ringa mej , men skriver ikväll kanske annars så skriver jag imorgon. puss&kram eran amandapanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0