hm..

hejhej, vaknade nyss typ :) igår när jag kom hem ifrån grönan jag var skiit trött ville ba sova, och när jag så kändes det som om jag va med en karusel? :S  , i alla fall så pratar jag just nu med min kompis, hon mår inte bra hennes kille gjorde slut med henne igår asså det är så jävla dålig stil hon säger att han hade sakt att hon var allt för honom och allt sånt där?!  en annan sak , så ska jag kanske gå igen til helgen  , på grönan med någon kompis eller peters kompis semira och hennes kompis om dom orkar och kan,  ( : ska snart äta mat  & jag har inte så mycket ont i halsen längre , kan börja hosta då och då , är lite täppt i näsan så om jag fortsätter såhär så kanske jag blir bättre innan skolan börjar igen til måndag, hoppas det i alla fall,  och igår så smsade jag typ 20 st personer om dom ville följa med til grönan ingen svarade , eller kanske en eller typ minns inte ? :S och igår så när vi kom in på grönan så var det typ kändisar där , någon sa typ att danny va där , och björn borg , kitty , jakob ifrån thevoice och anna bok , och den där tjejen som va med i ensam mamma söker , hon som va brunhyad  va där med hennes dotter stefhanie  mmh och vi kom dit kl.10.05 eller 09.56 minns inte direkt, men skit it  ?! :O  och senare jag träffade wille han ifrån wildkids förra året va det typ han frågade om vi stog i kö til insane ja ba : jaa! och sen ba så frågade dom som jobbade med insane och sa typ att de va en halvtimmes kö då frågade peter mej och annelie , vill ni åka insane och typ något annat ?! så vi började gå mot kön det va skit många så gick och inte pallade stå längre och vänta , hahahahah synd för dom då , så vi kom längre framot och längre de var fett bra också för  när vi stog i kön så började jag och annelie prata med en tjej och hennes lillebror och vi pratade ganska länge, och sen när vi närmade oss vagnen til insane så frågade jag om jag kunde få hennes msn hon ba : mm  sen så när vi kom ner asså när vi hade åkt klart så stirrade alla på en ba fett länge ?:S och sen när vi gick ner til semira så väntade vi på dom som jag och annelie hade pratat med för jag skulle få hennes msn , då väntade vi typ 10 min eller något , dom kom aldrig så jag ba  vi kan väl gå och kolla om dom är där vid utgången ifrån insane , så gick vi dit dom va inte där så vi gick til berg-dalhbannan så var dom inte där heller så då sa semira att hon hade sina kompisar med sig  , lovisa och lina , så gick vi och träffade dom typ vi popexpressen , i alla fall så åkte  jag , lovisa , lina och semira popexpressen eller kvasten , minns inte men skit it de i alla fall så åkte vi många karuseller , och senare så åkte bara jag , lovisa och lina karuseller för typ semria  gick til något ställe där på grönan typ vi radio-bilarna, men skit it  i alla fall så åkte jag och lina ensama några gånger för lovisa inte orkade va ute hon frös typ , så jag och lina åkte själva först typ åkte vi berg-dahlbannan sen kvasten och sen så ringde hon lovisa och undrade om hon ville åka dom sista åken för den dagen vet inte va hon sa men hon kom i alla fall ut och åkte med oss , sen så åkte jag och lovisa bläckfisken för hon ville inte åka kvasten eller  berg-dahlbannan ?!  i alla fall så var det en skit lång dag  och vi var där typ  til 22.30 typ .. men senare på dagen så gick annelie hem för hon fröst så skit mycket . men skriver imorgon kanske om jag orkar och hinner :) puss&kram / eran amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta ni vah där till halv elva

2009-04-26 @ 20:40:18
Postat av: Anonym

ja svär på allt jag har och allt jag äger. svär ?!

2009-04-28 @ 15:39:21
Postat av: Annelie

Hej hopp.

Mysig dag vi hade på Grönan.. Fattar inte att ni orkade vara där såå länge, jag drog väl runt nio, det var verkligen svinkallt!!

Kram på dig gumman!

2009-05-05 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0