^

 hej , idag så hade jag skit ont i halsen, hostade hela jävla dan i skolan, :( hostar just nu också : / jag håller på bli sjuk typ hoppas inte jag får inte bli sjuk imorgon , för jag ska laga mat imorgon i skolan , måste bli lite bättre än idag annars så kommer ingen vilja äta min mat som dom kanske kommer tror att jag har hostat i maten, så jag måste ta alvendon och sånt så jag blir lite bättre , :) och nu ska jag sätta på tvn och titta på tv lite och vila en stund och sånt där för jag behöver det om jag ska bli bättre imorgon, :D men pussar&kissey kramar / eran mandapanda <3

Kommentarer
Postat av: xD

hej, fin blogg § men det är onödigt att göra en ny men det är ditt val och så ju men hare bra / häsar en tjej till dig,

2009-04-24 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0