¨

 hejhej, dehär är min nya blogg? :S hahah orkade inte ha kvar den flickk.blogg.se § men idag så har jag varit i skolan i morse jag hade skit ont i halsen jag kunde nästan inte snacka , eller prata? ! :O och när jag kom til skolan så var det bara jag , johnny alex , mehmet , kevin & daniel .. fett lite men skönt, och det var nån jag inte kände någon ringde mej 13.20 typ tror han ba : jag är mange får jag chans på dej? jag ba : vem e du? han ba : mange har jag sakt!?  då la jag på för jag orkade inte prata mer?! och det blev ett bråk med bagarmossens-skola och våran , mehmet min klasskompis började tjafsa och allt med någon kille där på skolgården sen blev det bråk ,  och sånt  min lärare gick ut och pratade med rastvakten , och blablablabla? :O men jag skriver imorgon typ om jag orkar och en sak jag fick reda på idag jag ska byta skola , för min skola jag går i just nu ska läggas ner hahahahahahhaha :D fett synd för dom då? ! :S och igår så var jag hemma hos julia , vi tittade på en film jag inte minns vad den hette direkt, ? :S men den var rolig, och det handlade om en familj som bodde i england och dottern blir mamma och mamman blir dottern hahahahahah ( ;  oj shit också jag glömde engelska läxan och svenska läxan på skolan piss jag är död imorgon på skolan dom kommer dampa på mej, herregud , vafan ska jag göra?:S mhm :/ fan vad pissigt och fittigt av mej själv att glömma läxan , på skolan :( men jag skriver imorgon , pussar & kissey kramar  / eran mandapanda<3


Kommentarer
Postat av: Isa

Fin blogg<<33

2009-04-23 @ 19:15:53
URL: http://fjuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0